Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu a dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1 Název
Střední škola gastronomie, oděvnictví a služeb, Frýdek-Místek, příspěvková organizace
2 Důvod a způsob založení
Střední škola gastronomie, oděvnictví a služeb, Frýdek-Místek, příspěvková organizace byla zřízena ke dni 1. 1. 1991 Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR, v té době jako Střední odborné učiliště Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 451.
Hlavním účelem zřízení organizace je výchova a vzdělávání žáků a uchazečů pro získání úplného středního odborného vzdělání nebo středního odborného vzdělání. Vzdělání je zakončené úspěšným vykonáním maturitní zkoušky nebo závěrečné zkoušky. Organizace také zabezpečuje stravování žáků a pracovníků školy ve školní jídelně a ubytování žáků v domově mládeže.
3 Organizační struktura
4 Kontaktní spojení
Sekretariát školy: tel. 558630041, e-mail: sekretariat@ssgos.cz
ID datové schránky: avsnuez
4.1 Kontaktní poštovní adresa
tř. T. G. Masaryka 451, 738 01 Frýdek-Místek
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
tř. T. G. Masaryka 451, 738 01 Frýdek-Místek
4.3 Úřední hodiny
Pondělí – Pátek 800 – 1400
4.4 Telefonní čísla
558 630 041
4.5 Adresa internetových stránek
4.6 Adresa podatelny
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
avsnuez
5 Případné platby lze poukázat
číslo účtu 27936781/0100, Komerční banka a. s.
6 IČO
00577243
7 Plátce daně z přidané hodnoty
nejsme plátci DPH
8 Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Rozhodnutí o zařazení do rejstříku škol a školských zařízení (viz. rejstřík škol MŠMT)
Pravidla pro hodnocení žáků
8.2 Rozpočet
Zprávy o činnosti a plnění úkolů příspěvkové organizace
9 Žádosti o informace
Místo a způsob, jak získat příslušné informace
ústní podání:
- telefonicky
- osobně v kanceláři školy
písemné podání
Žádosti lze doručit osobně, poštou na adresu sídla školy nebo elektronicky, s uvedením následujících údajů:
- u fyzické osoby jméno, příjmení, adresa, telefon, případně e-mail
- u právnické osoby název subjektu, sídlo, telefon, případně e-mail
- předmět žádosti
- způsob vyzvednutí informace (písemně, e-mailem, osobně)
- datum a podpis
10 Příjem podání a podnětů
Pověření pracovníci:
PhDr. Mgr. Ing. Lukáš Smutný, MPA, MBA, MSc., Ing.Paed.IGIP, dr. h. c. – ředitel
Mgr. Jiří Pitucha – zástupce ředitele
Výroční zpráva o poskytování informací za kalendářní rok 2022
11 Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (Školský zákon)
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
11.2 Vydané právní předpisy
Žádné právní předpisy nebyly vydány.
12 Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení nebyla nadřízeným orgánem vydána.
13 Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
Škola neuzavírá licenční smlouvy
13.2 Výhradní licence
Škola neposkytuje žádné výhradní licence
14 Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Je součástí zprávy o činnosti a plnění úkolů příspěvkové 106/1999 Sb.: organizace
Systém managementu hospodaření s energií
Školení zaměstnanců, Energetické desatero, Politika energetického managementu, Provozní řád školy, Certifikace ISO 50001:2019